Antila 27 Fino

W naszej ofercie mamy 3 praktycznie identyczne, świetnie wyposażone jednostki jachtów Antila 27.

Antila 27 - opis jachtów

Jacht Antila 27 – opis konstrukcji

Jacht Antila 27, to dzieło z deski kreślarskiej  znanej rodziny konstruktorów jachtowych – Adama i Michała Orychów. Konstruktorzy ci są autorami całej rodziny jachtów Antila. Są to jachty: Antila 22, Antila 24, Antila 26cc , Antila 27 oraz Antila 33. Skorupy jachtu wyprodukowała stocznia Cezarego Duchnika, właściciela  stoczni  Antila jacht. Kadłub jednostki Antila 27 wykonany jest z laminatu p/s jako konstrukcja monolityczna, pokład stanowi przykład konstrukcji przekładkowej z wykorzystaniem pianki typu airex. Technologia ta ma same zalety: z jednej strony- zmniejsza wagę elementów, z drugiej strony poprawia sztywność konstrukcji oraz stanowi wspaniałą izolację termiczną. Prezentowana jednostka Antila 27, na pierwszy rzut oka ,wyróżnia się dynamiczną sylwetką, niekonwencjonalnym ukształtowaniem  kokpitu i pokładu oraz rzadko spotykaną ergonomią wnętrza. Wystarczy przeanalizować dane techniczne tej jednostki, porównać parametry tam zawarte – by nabrać przekonania o świetnych właściwościach nautycznych jachtu Antila 27, a pierwsze spojrzenie na bryłę kadłuba, upewni  nas w takim przekonaniu. Kształt kadłuba został zaprojektowany tak, by łódź mogła osiągać wyższe prędkości oraz bezproblemową manewrowość. Podwyższona, w stosunku do wcześniejszych konstrukcji stateczność poprzeczna oraz pokaźny  balast denny – pozwalają na zwiększenie powierzchni  ożaglowania, co w konsekwencji prowadzi do  poprawienia właściwości nautycznych jachtu. Przyczynia się to też do wzrostu komfortu i bezpieczeństwa  na pokładzie, także w trudniejszych warunkach  wiatrowych. Antila 27 powstała w pierwszym założeniu, jako łódź dla armatorów prywatnych. Kolejne modyfikacje tej konstrukcji, a szczególnie wprowadzenie wersji zabudowy wnętrza,  zawierającej 3 zamykane kabiny sypialne, wykazały szczególną popularność  jachtu Antila 27, dla firm prowadzących czarter jachtów oraz dla klientów tych firm. Jacht Antila 27, w obecnej swej postaci, wyróżnia się niezwykle łatwą obsługą i manewrowością,  zarówno w żegludze na silniku, jak na żaglach. Niezwykłą popularność, jaką osiągnął jacht Antila 27 w dziedzinie obejmującej czarter jachtów, zawdzięcza ta jednostka bezsprzecznemu faktowi, że potrafi pod swym pokładem zapewnić komfort i intymność swej załodze, a na pokładzie wspaniałe warunki do żeglugi. Pod pokładem naszych jachtów Antila 27 s/y „Finio”   „Andaluzja” i „Black Lady” znajdują się trzy, dwuosobowe, ogrzewane, wentylowane kabiny sypialne. Wyposażenie każdej z tych kabin składa się z wygodnych koi, zdolnych pomieścić wygodnie po  dwie osoby. Każda kabina  posiada luk wentylacyjny – kabiny rufowe małe luki otwierane, które mają podwójne znaczenie – bo oprócz możliwości wentylacji, poprawiają też doświetlenie w czasie dnia. W kabinie dziobowej  znajduje się duży, otwierany luk. Drzwi każdej kabiny naszych jachtów Antila 27 mają możliwość zamknięcia od wewnątrz oraz zablokowania pozycji otwartej – co bardzo przydaje się w upalne dni podczas żeglugi. Do każdej kabiny doprowadzone jest ogrzewanie, każda posiada elektryczne oświetlenie leadowe. Wysokość w kabinie naszych  jachtów Antila 27 s/y „Finio”,  „Andaluzja” i „Black Lady” wynosi 1,85 metra. Wnętrze zawiera funkcjonalny kambuz z kuchenką gazową dwupalnikową, zlewozmywak z bieżącą wodą oraz lodówkę gazową (Fino) oraz elektryczną (Andaluzja i Black Lady) czynną przez cały, nawet tygodniowy rejs. Antila 27 „Finio” , Antila 27 „Andaluzja” oraz „Black Lady” posiadają też odrębną, zamykaną kabinę sanitarną. Na  wyposażeniu tej kabiny nie znajduje się WC chemiczne – zmontowano tu WC typu morskiego tzw.kingston. Spłuczka  tego klozetu zawiera też macerator oraz pompę wodną elektryczną. Zarówno kambuz jak i przedział sanitarny mają doprowadzoną instalację wody. W messie głównej naszych jachtów Antila 27  zamontowane są: monitor LCD TV+USB oraz radio stereo +CD z dwoma głośnikami.

Antila 27 „Finio”, „Andaluzja” i „Black Lady” na swym pokładzie posiada wszystkie dostępne urządzenia i patenty jakie charakteryzują nowoczesny, współczesny  jacht. Takielunek składa się z masztu wykonanego z profilu aluminiowego, anodowanego. Postawiony na dachu kabiny maszt, posiada jedną parę salingów i olinowany jest w systemie ułamkowym 7/8. Sztag jachtu jest w wersji określanej mianem ” sztywny” – stenwanty, wanty i achtersztag z lin stalowych nierdzewnych. Bom też z profilu aluminiowego, ma na sobie zamontowany patent zwany Lazy jack. Do kładzenia i stawiania masztu służy doskonały patent typu bramka ze zbloczem. Bramka ta w połączeniu z wantami stabilizacyjnymi, zapewnia bezpieczne, stabilne kładzenie i stawianie masztu. Aby jeszcze bardziej usprawnić tą czynność – zamontowano na łodziach Antila 27 kabestany elektryczne. Kabestan elektryczny służy też do podnoszenia miecza. Ożaglowanie łodzi Antila 27 składa się z pełnolistwowego grota, stawianego na pełzaczach, klarowanego do Lazy jacka oraz z foka posiadającego osłonę UV. Grot  ma wszyte  dwie refbanty z refsejzingami, fok zaś stawiany jest na  wspomnianym sztywnym  sztagu. Dzięki tym elementom, powierzchnia żagli może być dowolnie redukowana lub powiększana- w miarę potrzeby i to niezależnie, od aktualnych  warunków wiatrowych. Powierzchnia żagli wynosi na tym jachcie 39 m2. Jachty Antila 27 „Finio”, „Andaluzja” i „Black Lady” posiadają na pokładzie podwójny sztormreling, ze stali nierdzewnej polerowanej. Na dziobie zamontowane są solidne kosze dziobowe, poniżej których przykręcona jest półka- stopień, ułatwiający wchodzenie i schodzenie z  pokładu. Do kosza dziobowego przyspawano składaną, teleskopową drabinkę dziobową, przydatną do komunikacji w przypadku cumowania dziobem do niskiego pomostu. Rufę jednostek okalają kosze rufowe na których są siedziska dla sternika. Do kosza prawego zamontowano dodatkowo wieszak kotwicy pomocniczej oraz flagsztok z banderką. Na rufie zainstalowano również: składaną drabinkę kąpielową, stałą podporę dla masztu w pozycji położonej oraz opuszczany i podnoszony praktyczny trap, umożliwiający bezpieczną  komunikację w przypadku cumowania rufą do pomostu lub brzegu. Jacht Antila 27 ma miecz uchylny typu obrotowego – ster „suchy” podnoszony na pawęży.

 

Elementy dzięki którym, jacht Antila 27 idealnie nadaje się na czarter jachtów, oraz na mazurskie szlaki

*małe zanurzenie minimalne kadłuba

*otwarta rufa

*uchylny miecz

*ster na pawęży, podnoszony

*bezproblemowe składanie i stawiane masztu

*dużo miejsca w  kokpicie dla załogi, a jak trzeba i dla gości

*silnik podnoszony na pantografie, umożliwiający dogodne ustawienie łodzi przy cumowaniu „na dziko”

*trap rufowy- umożliwiający dogodne ustawienie łodzi i zejście z niej „suchą nogą”

*drabinka dziobowa- pozwalająca bezpiecznie zejść z łodzi w przypadku, cumowania dziobem do niskiego pomostu

*długość całkowita i szerokość adekwatna do manewrów w ciasnych mazurskich portach

*komfort pod pokładem, we wnętrzu: ogrzewanie, lodówka, kingston, RTV

*Imponująca na 27 stopowe łodzi liczba osób na pokładzie

Wyposażenie jachtów Antila 27

Wyposażenie –  jachty Antila 27

  • Profesjonalny podwójny sztormreling, słupki i kosze wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej
  • Kosz dziobowy  z wieszakiem kotwicy głównej
  • Półka dziobowa tzw. „kaczy dziób”
  • Drabinka dziobowa
  • Kosze rufowe z ławeczkami dla sternika
  • Bramka do stawiania i składania masztu
  • System want stabilizacyjnych
  • KABESTAN   ELEKTRYCZNY
  • Kabestany fałowy i szotowe szt. 3
  • Korba kabestanu (handszpak)
  • Sztywny  sztag
  • Roler do zwijania foka
  • Lazy jack 2 częściowy
  • Grot na pełzaczach
  • Talia grota – bloki łożyskowane
  • Okna z plexi  dymnej szt. 2
  • Wieszaki na ubrania, ręczniki
  • Fok z osłoną UV
  • Szprycbuda
  • Luki pokładowe, otwierane szt. 2
  • Sztorcklapa
  • Rumpel steru
  • Przedłużka rumpla
  • Instalacja wody pitnej
  • Zbiornik wody pitnej   80 litrów
  • Instalacja elektryczna 12 V
  • 12 punktów  świetlnych, lampy leadowe
  • Tablica elektryczna z włącznikami
  • Gniazdo 12V w messie
  • Gniazda 230V w messie
  • Ogrzewanie Webasto
  • Gniazdo rufowe przyłączeniowe 230V
  • Kabel przyłączeniowy 230V  25 metrów
  • Akumulator 12V szt. 4
  • Prostownik 230V/12V  szt. 2
  • Lodówka gazowa – jacht Finio oraz elektryczna – jacht Apollo
  • Butla gazowa
  • Kuchenka gazowa dwupalnikowa nierdzewna
  • Zlewozmywak zasilany bieżącą wodą
  • WC morski elektryczny
  • kamizelki ratunkowe atestowane
  • koło ratunkowe atestowane szt.1
  • Moskitiera na zejściówkę
  • Lustro
  • Monitor TV,LCD +USB
  • Radio stereo+ USB + 2 głośniki
  • kotwice uzbrojone  szt. 2
  • hak cumowniczy z linką
  • potrójne bloki zwrotne
  • stopery fałowe szt. 6
  • kieszenie fałowe szt. 2
  • stolik kokpitowy demontowalny
  • tent kokpitowy
  • składany ruchomy trap rufowy
  • pantograf silnikowy
  • zabezpieczenie silnika antykradzieżowe
  • obciągacz bomu
  • pełne wyposażenie kambuza na 8 osób
  • Gaśnica przeciwpożarowa
  • Wiosło typu „pych”
  • Bosak   szt. 1
  • Flagsztok z banderką
  • Saperka
  • Silnik zaburtowy MERCURY 8 kM – Finio, Tohatsu 8 kM – Andaluzja, Mercury 9.9 Black Lady
Dane techniczne

Dane techniczne – jachty Antila 27

  • Długość kadłuba                                        8,24 m
  • Długość kadłuba całkowita                      8,85 m
  • szerokość całkowita (8)                             2,98 m
  • długość  całkowita  masztu                       11 m
  • długość całkowita bomu                           3,54 m
  • Zanurzenie min/max                                 0,39/1,65 m
  • Max wysokość w kabinie                          1,86 m messa
  • wysokość w kabinie                                   1,80 m  kabina rufowa
  • Masa transportowa                                   3200 kg
  • Balast denny                                               1000 kg
  • Masa miecza uchylnego                           100 kg
  • Zamykane kabiny sypialne                      3
  • Powierzchnia żagli  G+F                           39 m2
  • Liczba osób załogi min/max                     1/9
  • Załoga komfort/max                                  6/9
  • Silnik zaburtowy                                        8 kM
Cennik czarteru

Cennik czarteru 2024

Antila 27

do 30.04 – 350 zł za dobę

od 30.04 do 05.05 – 480 zł za dobę

od 05.05 do 29.05 – 360 zł za dobę

od 29.05 do 02.06 – 570 zł za dobę

od 02.06 do 15.06 – 440 zł za dobę

od 15.06 do 29.06 – 460 zł za dobę

od 29.06 do 13.07 – 500 zł za dobę

od 13.07 do 24.08 – 550 zł za dobę

od 24.08 do 31.08 – 500 zł za dobę

po 31.08 zł 360 zł za dobę

Sprawdź inne nasze jachty

Wielkie jeziora mazurskie

Zastanawiasz się, który jacht wybrać na swój czarter po Mazurach?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 601 794 890

Aby zarezerwować jacht: wypełnij Formularz rezerwacji na stronie głównej.

Piękna Góra, koło Giżycka

Port Gospodarstwa Rybackiego, miejsce stacjonowania jednostek

Translate »
error: